یک کامنت از شما دوستان
| سه شنبه 15 شهریور1390 ساعت: 16:7 | توسط:گلزار | ||||
| با سلام دیروز در برنامه به خانه برمی گردیم شبکه تهران از یک طب فیزیکی دعوت کرده بودند که درباره اهمیت فیزیوتراپی صحبت کند محور اصلی صحبت های خانم دکتر این بود که فیزیوتراپی یک روش درمانی است در کنار سایر روش ها وحتما حتما باید توسط پزشک معالج تجویز شود حتی مجری برنامه از ایشون پرسید آیا مراجعه مستقیم به فیزیتراپیست ایرادی دارد وایشون جواب دادن می تواند باعث پیشرفت برخی بیماری ها شود در ضمن ایشون گفتند در فیزیوتراپی باید از مدالیته هایی استفاده شود که صرفا پزشک تجویز کرده | |||||
+ نوشته شده در سه شنبه پانزدهم شهریور ۱۳۹۰ ساعت 19:29 توسط دانشجو(مدیریت سایت)
|
به نام یکتای بی همتا