نامه
نامه ی دانشجویان شیرازی برای فکس به دفتر وزیر بهداشت آماده شده است . هر ورودی نامه های جداگانه ارسال خواهند کرد.
از دانشجویان تمامی دانشگاه ها میخواهیم که این نامه را امضا کرده و ارسال کنند.
دوستان عزیز حق گرفتنی است.... شادی نزدیک است....
+ نوشته شده در شنبه هفدهم بهمن ۱۳۸۸ ساعت 23:52 توسط Z.Etminan
|
به نام یکتای بی همتا