نامه ی دانشجویان شیرازی برای فکس به دفتر وزیر بهداشت آماده شده است . هر ورودی نامه های جداگانه ارسال خواهند کرد.

از دانشجویان تمامی دانشگاه ها میخواهیم که این نامه را امضا کرده و ارسال کنند.

 

دوستان عزیز حق گرفتنی است.... شادی نزدیک است....